środa, 12 grudnia 2012

Liam


Siedziałaś sobie na kanapie ze swoją przyjaciólką Eleonor i oglądałyście na żywo wywiad 1D dla Amerykańskiej stacji BBC .
Nagle dzienikarz zapytał się Liama :
- Liam jesteś w związku z [*TI ] . Czy to jest związek na poważnie czy raczej jeszcze nie , biorąc pod uwagę fakt że widziano cię z inną dziewczyną w klubie
- Nie wiem jeszcze czy ten związek jest na poważnie
Odrazu po jego wypowiedzi nalały ci się do oczu łzy , nie wiedzialaś co masz powiedzieć Liam zawsze mówił że jesteś dla niego ważna i że bierze wasz związek na poważnie .
- Jak on tak mógł powiedzieć przecież jak rozmawiał ze mną to cały czas powtarzał , że chce być ze mną do końca życia i chcialby miec ze mną dzieci .
- Kochana nie przejmój się może powiedział tak tylko dlatego żeby fanki cię nie zaczepiały .
- Może ale skoro widziano go z inną dziewczyną to znaczy że mnie zdradził .
- Ale słońce nie masz pewności że to zrobił - nagle zadzwonil twój telefon na wyświetlaczu pokazł się Liam natychmiast rozłączyłaś polączenie nie chciałaś z nim rozmawiać .
- Nie mam ochoty z nim rozmawiać , El możesz zadzwonić do Louisa i zapytać się kiedy wracają proszę ?
- Dobrze zadzwonie - Eleonor spełniła twoją prożbę i zadzwoniła do Lou .
- I co powiedział ?
- Jutro wieczorem powinni już być na lotnisku a po co ci to kiedy wracają ?
- Nie mam ochoty mieszkać w domu z osobą , ktora jest fałszywa i mnie okłamuje . Wyprowdze sie do Sofiji pomożesz mi spakować swoje rzeczy ?
- Oczywiście że ci pomogę ale nie działasz pochopnie , może powinnaś z nim porozmawiać usłyszeć co on ma do powiedzenia .
- Nie chce go widzieć na oczy , chodź spakujemy moje rzeczy a jutro rano pojadę do Sofiji .
- No dobrze jak chcesz
Poszłyście spakować twoje rzeczy bylo ich sporo bo aż 3 walizki i 2 pudła ale dałyście sobie jakoś radę . Następnego dnia rano zamówiłaś sobie taksówkę i pojechałaś do swojej starszej siostry w trakcie podróży Liam dzwonił do cb kiklanaście razy ale ty cały czas przerywałaś połączenie . Kiedy dojechałaś na miejsce w progu czekała juz twoja ukochana Sofija :
- No cześć siostrzyczko co cię do mnie sprowadza
- Cześć ! mam kryzys w związku i nie miałam gdzie się podziać ale nie będę ci długo siedzieć na glowie .
- A ja myślałam że sie stęskniłaś ! możesz zostać ile chcesz  , chodź opowiesz mi wszystko .
- Oczywiście że się stęskniłm .
Weszłyście to domu , Sofija zrobila wam czekoladę i zaczełaś opowiadać jej co powiedział w wywiadzie Liam twoja siostra zaregowala dokładnie tak jak Eleonor  :
- Wydaje mi się że reagujesz pochopnie .
- Czemu wszyscy trzymacie jego stronę , nie rozumiem najpierw Eleonor i teraz ty - w trakcie rozmowy przyszedł ci sms w ktorym Liam napisał że jest już na lotnisku - Liam jest już na lotnisku pewnie nie spodziewa się tego że się wyprowadziłam napiszę mu to smsem .
- Nie wiem jak chcesz to pisz , ale nadal twierdze że powinnaś z nim porozmawiać .
Nie słuchając siostry napisałaś smsa Limowi że się wyprowadziłaś i nie chcesz go widzieć , on natychmiast napisal odpowiedzieć : *Pewnie chodzi ci o tą wypowiedź w wywiadzie ale ja tak powiedziałem żeby fanki cię nie zadręczały a o tej dziewczynie to nawet ja nie wiedziałem pewnie ktoś zmontował to zdjęcie prosze powiedz mi gdzie jesteś chcę ci to powiedzieć osobiście * . Bylaś zła na niego ale powiedziałś mu gdzie jesteś , nie mineło 10 min a on już był u cb w domu zaczął się tlumaczyć :
- Proszę cię musisz mi uwierzyć nie chciałem cię skrzywdzić proszę uwierz  mi .
- Nie chcialeś ale to zrobiłeś , najpierw mowisz mi że mnie kochasz a potem mowisz że nie wiesz czy ten związek jes na poważnie i to jeszcze przed kamerami , wiersz jak ja się wtedy czułam , zostałm upokorzona na oczach calego świata , ale czego mogłam się spodziewać po gwiaździe która ma w nosie uczucia innych ludzi .
- Wcale nie mam w nosie , poprostu chciałem żebyśmy mieli święty spokój od fanek - w tym czasie weszła twoja siostra
- [*TI ] zobacz jak on się stara żebyś mu uwierzyła , a ty brniesz w swoje , daj już spokój
- Nie wtrącaj się to moja sprawa ,
- Gdybym wiedzial że to cię zaboli to bym tego nie powiedział ale myślałem że zrozumiesz .
Wtedy zrozumiałaś że on nic takiego nie zrobil i , że chciał cię chronić przed fankami a ty mu zrobiłaś dziką awanturę :
- Bardzo cię kocham i przepraszam za to co zrobiłem ale to było dla naszego dobra
- Ja cb też kocham i nie masz za co przepraszać .
Od tej pory Liam uważał już co mówi w wywiadach a ty nie robilaś mu takich awantur a wkrótce mieliście zostać rodzicami , byłaś w 3 miesiącu ciąży .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz