poniedziałek, 31 grudnia 2012

Zayn

Dzisiaj wypada 31 grudnia. Mieszkasz razem z chłopcami z One Direction. Jakiś czas temu myślałaś czy nie iść na salę się pobawić ale Zayn namówił cię abyś z nimi została i od razu zmieniłaś zdanie. Wstałaś rano i ogarnęłaś salon.Chłopcy wstali zaraz po tobie. Naszykowaliście wspólnie śniadanie i usiedliście do stołu.
T: No to kto dzisiaj przychodzi na imprezkę ?
Li: Napewno przyjdzie Dan i El.
T: A Perrie ?
Z: Jej nie będzie.
T: Ahaa szkoda.
N: Serioo ?
T: Co serioo?
N: Nie już nic nic. Ej a co będzie do jedzenia ? Bo wiecie ja z pustym żołądkiem nie chcę przyjmowac nowego roku.
All: Hahahahahahahaha
T: Niall spokojnie.. przygotuję cos do jedzenia :)
N: Jesteś kochana - pocałował cię w policzek
T: Wiem
Z: Oo i jaka skromna
All: Hahahaha
__________________________________
Jest 15. Dzwoni ktoś do drzwi. Zbiegasz ze schodów i otwierasz.
T: A państwo tu po co ?
Modest: My po chłopców.
T: Ale oni dzisiaj zostają w domu.
Modest: Nie wydaje mi się
T: Liam ! ! !
Po twoim krzyku wszyscy zbiegli na dół.
Z: Co wy tutaj robicie.
Lo: Mamy dzisiaj wolne.
Modest: Dzisiaj to Zayn wyjeżdża z Pezz do Dubaju. Niall do swojej rodziny. Louis zostajesz z nami w studiu a reszta jedzie do Paryża.
Z: Chyba was pojebało ! Dzisiaj mamy wolne i koniec. A poza tym nie pojade do żadnego Jebanego Dubaju..
T: Zayn nie denerwuj się..
N: Do domu pojade jak będę miał ochotę.
Li: Wam to się chyba w główce...
T: Liam Spokojnie...
Modest: A ty się nie wtrącaj gówniaro..
Z: Nie mów tak do niej bo pożałujesz...
W tym momencie Zayn zabrał cię do salonu a reszta wyrzuciła ekipe Modest z Domu.
H: Co oni sobie myślą, że będą nami rządzić !??
N: Kur** ja juz nie mam siły do nich...
T: Nie przejmujcie się.. wasz kontrakt już niedługo się kończy
Z: Masz racje [T.I]. Dziekuję że z nami zostałaś..
T: Nie ma za co Zayn.. bez was Sylwester nie byłby sylwestrem :D
All: ahahahaha
_______________________
23.50
Z: [T.I] Musimy porozmawiać.
T: Tak Zayn słucham
Z: No bo widzisz znamy się już jakiś czas i ja przez ten okres z dnia na dzień się w tobie zakochywałem co raz bardziej.. już dłużej nie potrawie tego dusić w sobie... Kocham cię.
T: Zayn.. ja .. ja nie wiem co mam powiedzieć..
Z: ... To co czujesz..
T: A co z Perrie ?
Z: Byłem z nią tylko przez Modest. Ja kocham tylko ciebie.
T: Zayn ja.. ja ciebie też kocham..
W tym momencie wasze usta złączyły się w jedność. Gdy oderwaliście się wpadłaś na genialny pomysł.
T: A może byśmy nagrali Video Diary Sylwestrowe ?
Li: Ale Modest zabroniło nam już...
T: Aaaha..
Z: Nie jest to wcale głupi pomysł..
N: Dawno juz nie nagrywaliśmy my się
Lo: Wspomnienia wracają.
H: To ja biegnę po kamerę.
Li: Marv nagraj nas.
M: Spoko stańcie na balkonie.
All: 4
All: 3
All:2
All:1
All: Happy New Year ! ! ! !
H: AAAAaAAA
N: AAAAaaaaa
All: Kliknij

 - - - - - - - - - --  - - - -
Dzięki tobie powstały kolejne części Video Diary :D A rok 2013 układa ci sie wspaniale z Zaynem :D



PRZEPRASZAM NIE WYSZEDŁ MI :[





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz