środa, 29 sierpnia 2012

Harry

Dziś urodziny Harry'ego. Harry jest Twoim chłopakiem już 3 lata. Zaplanowałeś idealny dzień na plaży, ale Harry był chory. Obudził się się z gorączką i naprawdę się źle czuł.
- Przykro mi że musisz zrezygnować z tych wolnych dni Dla mnie. By się mną opiekować.
- Nie martw się to nie jest twoja wina.
- Moja. Gdybym nie był chory to....
Przerwałaś mu namiętnym pocałunkiem. A on się uśmiechnął.
- Wszystkiego najlepszego Kochanie. Kocham cię.
- Ja też Cię kocham [T.I]
- Położyłaś się koło niego i leżeliście tak cały dzień oglądając filmy wtuleni w siebie.
- To najlepsze urodziny jakie miałem.
- Naprawdę ?
- Tak ! Ponieważ spędziłem ten dzień z najpiękniejszą dziewczyną na świecie, która jest również moja dziewczyna ... Powiedział i pocałował cię.
- Aww Harry ... Kocham cię!
- Też cię kocham :**
Zanim Harry zasnął, ty wyszeptałaś mu do ucha: Wszystkiego najlepszego! Kocham cię Misiaczku...
On nic nie powiedział, tylko się uśmiechnął.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz