środa, 29 sierpnia 2012

Josh cz.4

Ze zmęczenia poszliście stronę ławki. Chłopaki usiedli a ty poszłaś do WC. Po powrocie nie wiedziałaś o co im chodzi, bo strasznie się dziwnie zachowywali a zwłaszcza Niall.
N: Ej wiecie co …
All: Co ?
N: Głodny jestem a wy ?
All: Hahahahaha
T: Niall czy ty tylko cały czas musisz jeść ?
N: No co może pójdziesz coś zamówić ?
T: Samej mi się nie chce.
J: Ja mogę iść z tobą jak chcesz
T: No spoko.
Poszłaś razem z Josh’em w stronę budki z goframi. Czułaś się niezręcznie sama w jego obecności, ponieważ to on był właśnie tym chłopakiem, w którym się ty podkochiwałaś.
J: Muszę ci coś powiedzieć.
T: Tak ?
J: Tak naprawdę to nie poszedłem z tobą po te gofry. Ani nie po to żeby ci potowarzyszyć tylko po to, aby z tobą na spokojnie porozmawiać. Chłopaki mi kazali. No, więc ja chciałbym …
T: …
J: Ja wiem, że ty nie chcesz być z nikim z ekipy 1D by nikogo nie zranić. Ale ja dłużej nie mogę ukrywać miłości do ciebie. Odkąd cię poznałem nie mogę o tobie przestać myśleć. Po prostu zakochałem się w tobie. [T.I] Kocham cię.
T: Josh ja ciebie też kocham. Ale ja nie mogę być z tobą. Co będzie jak się chłopaki o tym dowiedzą. Nigdy już się do mnie nie odezwą. Ja nie mogę…
J: Ale oni o tym wiedzą. Nic się nie stanie. Sami kazali mi coś zrobić, bo nie mogą patrzeć na to jak ty cierpisz. Wiedzą, że nie chcesz z nikim się wiązać by im nie było smutno. Chcą abyś żyła tak jak ty chcesz a nie tak żeby wszystkim było dobrze. Oni to zrozumieli.
T: Josh Kocham cię. Przepraszam ja nie chciałam po prostu nikogo skrzywdzić.
J: Wiem :) rozumiem cię.
Od tego momentu jesteś razem z Josh’em bardzo szczęśliwa. Nie rozstajecie się nawet na moment. Chłopaki przyzwyczaili się do widoku was jako zakochanych i po pewnym czasie też znaleźli sobie swoją prawdziwą miłość. Liam ma Danielle, Louis ma Eleanor, Zayn ma Perrie. Tylko Niall i Harry Czekaja jeszcze na tą jedyną. Ale to już niedługo...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz