sobota, 29 września 2012

Liam +18

Jesteś w separacji ze swoim chłopakiem, a od 3 tygodni spotykasz się z Liam'em. Pomaga ci i wspiera cię. Jest Dla ciebie jak przyjaciel. Ale ty chcesz czegoś wiecej. On darzy cie taki ciepłem, miłością, szacunkiem, a Max bije cię, poniża, wyzywa...
Znowu zaczeło się. Max Wkurzył się na ciebie. Ty cała rozpłakana wybiegłaś z domu. Pobiegłaś do Liam'a. Tylko on ci mógł pomóc, Tylko on cie rozumiał.
L: Co się stało.?
T: On znowu...
L: O nie ! koniec ja mu tego nie daruje....
T: Liam proszę zostań
L: Dobrze ale jutro z nim pogadam
T: Proszę przytul mnie..
Liam jak chciałaś tak zrobił. Tylko, że po chwili twoja głowa, która do tej pory była przyciśnięta do jego torsu znalazła się naprzeciw jego. Pocałowałaś go. On odwzajemnił to. Zaprowadził cię do swojej sypialni. Położył cię na łóżku i nadal całował.
L: Jak nie chcesz [T.I] to nie musimy.
T: Liam ja ciebie potrzebuję.
Leżałaś pod nim. Jego usta błądziły po twoim ciele, a twoje ręce plątały się w jego krótkich włoskach. Ściągnął z ciebie koszulkę razem z biustonoszem. Całował i pieścił twoje ciało. Czułaś się jak w niebie. Było ci tak dobrze a to dopiero był początek. Pomogłaś mu sie rozebrać. Teraz byliście nadzy.
L: [T.I] ja cie nie zranię. Nie martw się.
T: Kocham cie Liam.
Liam schodził coraz niżej, doszedł do twojej vaginy. Lizał i ssał. Ty wyginałas się w każdą stronę. Dołożył do tego dwa palce. poruszał nimi coraz szybciej i szybciej. Po chwili już nie mogłaś i doszłaś. Wspiął się wyżej. Czułaś jego oddech na swojej szyi. Wbił się w ciebie. Jego ruchy były mocne i stanowcze. Wydawałaś z siebie jęki przyjemności. Liam wyszedł z ciebie przerażony.
T: Liam kurwa co ty robisz?
L: Ja bo.. ty krzyczysz.. jak coś robię źle to powiedź...
T: Liam jest wspaniale. Proszę pieprzmy się dalej
Liamowi spodobało się to. Dokończył swoją pracę, tyle że tym razem mocniej i szybciej. Po kilku minutach oboje doszliście. on opadł na łóżko a ty leżałaś koło niego. Wtulił się do ciebie i przykrył was kocem.
L: Jesteś cudowna. Tyle na ciebie czekałem. Proszę zostań ze mną na zawsze
T: Liam zostanę. Kocham cię
L: Ja ciebie bardziej
__________________________________________

CZYTASZ = KOMENTUJESZ !
5 KOM = KOLEJNY +18

5 komentarzy: