niedziela, 30 września 2012

Zayn +18

Wychodzisz z domu. Zayn łapie cie za rękę i pyta.
Z: A moja królewna to gdzie się dzisiaj wybiera?
T: Idę na drinka z Danielle i Eleanor.
Z: Beze mnie?
T: Zayn to jest babskie spotkanie.
Chciałas już przekroczyć próg, lecz Zayn zatarasował Ci drogę. Przesunął cię i zamknął drzwi na klucz. ściągnął z ciebie płaszczyk i zaczął namiętnie całować. Ty nie zaprotestowałaś, ponieważ już od rana miałaś na niego ochotę. Całowaliście się i powoli rozbieraliście.
T: Zayn ja tylko napiszę sms-a że nie przyjdę.
Z: Oj kocie nie teraz.
T: Proszę.
Zayn puścił cię z objęć. Ty w tym czasie jak najszybciej pisałaś sms-a a on przyglądał ci się. W sumie to mu się nie dziwiłaś bo stałaś tylko w czarnej koronkowej bieliźnie. jego kolega już stał na baczność widać było po dużym wybrzuszeniu na bokserkach. Naglę rzuciłaś telefon i wskoczyłaś na znudzonego Malika. Pragnęłaś go a on ciebie. Doszliście do pokoju. Lekko położył cię na łóżku. Całował cały czas twoje pół nagie ciało. Półnagie do tej chwili bo szybkimi ruchami zrobiło się nagie jak i jego. Teraz to ty leżałaś na nim. Doszłaś do jego kolegi. Lizałaś go i ssałaś. Zayn wydawał z siebie ciche jęki przyjemności.
Z: Ja już dochodzę kocie. Zmiana ról. Obrócił was. Leżałaś pod nim. Wbił się w ciebie bez uprzedzenia. Posuwał cię mocno i szybo. Ledwo oddychałaś. Korzystałaś z chwili przyjemności i odpłynęłaś wplątana w jego czarne włosy. Doszliście oboje. Zayn zmęczony opadł koło ciebie.
Z: Kochanie no i teraz powiedź mi czy warto było nie iść na drinka.?
T: Jasne że warto było.
Z: Kocham cię. A tego sms-a to musisz wysłać jeszcze raz bo przez pomyłkę wysłałaś go do mnie.
T: Cooo? Jak to? O nie muszę szybko... gdzie mój telefon? Zayn puść mnie. Proszę
Z: Ale jak dostanę buziaka.
T: masz
Pocałowałaś go a ten pocałunek przeinaczył się w koleją scenę erotyczną.
___________________________________________
CZYTASZ = KOMENTUJESZ
NOWY IMAGIN -----> 6 KOMENTARZY xd
Piszcie z kim kolejny i jaki a ja sobie wybiorę :)
Albo piszcie na TT : @ViOfficial

6 komentarzy: