wtorek, 25 września 2012

Liam [Lanielle] ♥

Dzisiejszy dzień zapowiadał si wspaniale, prócz tego, że o 9 rano miałaś rozpoczęcie roku. Wstałaś, zjadłaś śniadanie i udałaś się do łazienki. Po wyjściu ubrałaś się w jasne obcisłe rurki, białą koszule z czarnym krawatem i białe Vansy. Zrobiłaś sobie lekki makijaż a włosy spięłaś w kok. Wyglądałaś cudownie. Gotowa czekałaś już tylko na swoją przyjaciółkę.
* * *
W drodze do szkoły wspominałyście co razem przeżyłyście przez te 2 miesiące. Cały czas śmiałyście się. skręciłyście w prawo i teraz szłyście za grupką chłopaków z jedną dziewczyną. Od tyłu kogoś wam przypominali. Wiedziałaś kogo ale chciałaś o tym zapomnieć, chociaż to było niemożliwe. Szłyście krok w krok za nimi. Oni chyba się kłócili. Krzyczeli dość głośno. Jeden z kich ten najgłośniejszy był twoim przyjacielem a raczej już byłym przyjacielem od 3 miesięcy. Coś się miedzy wam popsuło. Krzyczał na ciebie, nawet chciał cie uderzyć ale Zayn mu na to nie pozwolił. Zazwyczaj był miłym chłopakiem ale coś w nim pękło. Przez całe wakacje był w trasie, nawet nie zadzwonił przeprosić, nic ale wiedziałaś czemu. Znalazł sobie już inną przyjaciółkę. Szli koło siebie. Tak bardzo ci brakuje jego słodkich całusów...
* * *
Weszłyście do klasy. Każdy się z tobą przywitał ale nie Liam. Siedział w ostatniej ławce pod ściana za to ty w ostatniej pod oknem. Patrzałaś się na niego. Było ci przykro że nawet nie podszedł do ciebie.
TP: Ej ! [T.I] Coś się stało.
T: Nic nic...
TP: No przecież widzę. Mi możesz powiedzieć.
T: Chodzi o Liama.
TP: Co z nim?
T: On ma dziewczynę.
TP: No wiem widziałam wcześniej. Ale co z tym nie tak? Jesteś jego przyjaciółką wie powinnaś to zaakceptować.
T: Ale to nie jest takie proste...
TP: Dziewczyna ma szczęście.
T: nooo i to jakie..
* * *
Wychodząc z sali poczułaś jak ktoś łapie cie za rękę. Odwróciłaś się i ujrzałaś Liama.
L: Hej nawet się nie przywitasz?
T: Z kim ? z tobą ? Przecież ty już o mnie zapomniałeś. Po ci ja jestem potrzebna.
L: Nie prawda. Dlaczego myślisz, że ja już o tobie nie pamiętam?
T: Od 3 miesięcy się nie odzywasz do mnie. Ostatnio jak się widzieliśmy chciałeś mnie nawet uderzyć. Więc sory ale nie chce z tobą już..
W tej Chwili podeszła do was dziewczyna. Szczupła, wysoka, z burza loków włosów na głowie i mocnym makijażem.
D: Hej Kotek idziemy już? Oo a to kto?
L: Dan poznaj moją przyjaciółkę od lat.
T: Raczej była przyjaciółka od 3 miesięcy.
Odeszłaś od nich. Kierowałaś się w stronę domu. Po drodze uprzedziłaś jeszcze tylko przyjaciółkę, że jednak nie dasz rady pójść na imprezę.
* * *
Siedziałaś zapłakana w domu. Nie mogłaś się pozbierać po tym wszystkim. To wasze spotkanie jeszcze bardziej cię dobiło. Usłyszałaś pukanie do drzwi. Zeszłaś na dół i przez wizjer ujrzałaś Liam'a.
L: [T.I] wiem, że jesteś w domu. Proszę pogadaj ze mną. Błagam
T: Nie mamy o czym
L: Proszę tylko 5 minut.
*Otworzyłaś mu drzwi*
L: Dziękuję
T: Słucham cię. Masz tylko 5 minut więc się śpiesz.
L: Chcę pogadać o nas.
T: Niema nas
L: Jesteśmy. No bo wiesz ja... Ta cała sytuacja...
T: Sory ale chyba musisz już iść.
L: Poczekaj... Nie ma żadnej Dani. Znaczy jest ale to była tylko ustawka, żeby pomóc ją wypromować. Menager kazał mi to zrobić i nic nikomu nie mówić. Wiedział tylko Harry.
T: Dzwonił do mnie kiedyś ale nie odbierałam....
L: On chciał ci to wszytsko powiedzieć. Ja chciałem uciec ale nie mogłem zostawić chłopaków. Przepraszam...
T: Liam...
L: Prosze uwierz mi. Kiedyś traktowałem cię jak przyjaciółke ale od pewnego czasu dotarło do mnie, że ja już tak nie mogę...
T: ?
L: Chcę byś była dla mnie kims wiecej. Moją dziewczyną, moją miłością. Kocham cię.
T: Liam ja nie wiem co mam zrobić. Też cię kocham ale to nie jest takie proste
L: Proszę zufaj mi. To co zrobiłem było okropne. Jestem Idiotą...
Liam nie dokończył zdania ponieważ przerwałas mu to pocałunkiem. Oboje długo na to czekaliście.
L: Kocham cię wiesz?
T: Wiem to Liaś. Ale błagam obiecaj mi że już więcej tak nie zrobisz...
L: Obiecuję ;*
___________________________________________
Przepraszam, że taki Denny....Masakra :*
Licze na komentarze z waszej strony :)

CZYTASZ = KOMENTUJESZ
MIN 5 KOM. = NOWY IMAGIN +18

4 komentarze:

  1. świetny!! *___________* ostatnie scenka, boska i mi weź nie maródź że denne :P
    zapraszam na mojego: http://idontwantturnbacktime.blogspot.com/
    będę wdzięczna za komentaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity imagn czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest fajny :D czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki Awwwww Jaram się :) *___________*

    OdpowiedzUsuń