środa, 29 sierpnia 2012

Harry

Pewnego dnia , gdy poszłaś z przyjaciółmi do baru na piwo zauważyłas fajnego chłopaka (to był Harry Styles). Wpadł Ci w oko. Harry podszedł do Ciebie:
H: Cześć jestem Harry
T: Cześć!
H: Dasz mi swój numer ?
T: Oczywiśćie (podajesz mu swój numer )
Przez całą noc nie mogłaś spać z wrażenia,że do Ciebie podszedł. N
astępnego dnia dzwoni do Ciebie jakiś numer odbierasz:
T: Halo.
H: Cześć to ja Harry!
T: Fajnie że zadzwoniłeś .
H: Spotkamy się ? (zapytał)
T: Jasne że tak.
Spotkaliście się w parku. Śiedzieliście i ze sobą rozmawialiście.
H: Wiem że jest za wcześnie , ale muszę Ci to powiedzieć. Poprostu gdy Cię pierwszy raz zobaczyłem od razu wiedziałem , że jesteś dziewczyna moich marzeń.b
T: ( zawstydziłaś się i nie wiedziałas co zrobić).
Harry widząc twoje zaskoczenie zaproponował abyście razem poszli do jego domu. Oglądaliście razem film i nagle poczułaś ręke na swoim kolanie . Zaczełaś całować Harrego, ale nie wiedziałas dlaczego to zrobiłaś. Byłaś z nim całą noc. Całowaliście się itd.
T: Ta noc była cudowna !!
Harry zaproponował następne spotkanie i ty się zgodziłaś . Byliście szczęśliwą parą...!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz